Telefonie integratie met

Weten wie je klant is versnelt het vertrouwen

Hoe werkt de telefonie integratie met Accelerate?

Door de telefonie integratie met Accelerate van HD Connect met de Swyx VoIP-telefonie van Panas kunt u bellers direct “warm” begroeten en persoonlijk aanspreken. Bij binnenkomende gesprekken wordt met behulp van de telefonie integratie het betreffende klantdossier getoond in uw standaard internetbrowser. Hierdoor heeft u meteen alle relevante informatie bij de hand. Dit klantdossier bevat de NAW-gegevens en het relatienummer in Accelerate van de beller.

Wat doet u als een klant belt?

Vraagt u nóg een keer naar zijn naam en postcode?

Gaat u haastig op zoek naar het juiste dossier?

Vraagt u een collega of ze de beller kennen?

Dat kan beter anno 2019!

“Goedemiddag mevrouw Stip, wij hebben uw aanvraag in behandeling!”

Klantvriendelijker

Natuurlijk is het ook mogelijk om de gesprekken uit te laten komen op een bepaalde afdeling of bij een bepaald persoon. Een belangrijke klant kan door middel van nummerherkenning een voorkeur krijgen en direct door worden geschakeld naar de gewenste medewerker.

Voordelen Accelerate & Panas telefonie integratie

null

Verhoging van uw klanttevredenheid

Bij een inkomend gesprek ziet u direct wie er belt. Hiermee worden uw klanten ”warm” begroet. Uw klanten merken het wezenlijke verschil.
null

Betalen per werkplek,per maand

U betaalt per werkplek, per maand. Hierdoor bent u uitermate flexibel en kunt u makkelijk uitbreiden of inkrimpen.
null

Altijd op de hoogte

U ziet in één oogopslag wat er in het verleden is besproken, wie er belt en waarom er wordt gebeld. Hiermee neemt u inkomende oproepen zeer professioneel en betrokken aan.
null

Bellen vanuit de Accelerate

Direct bellen vanuit klantgegevens in Accelerate: Tijdwinst en minder fouten als gevolg van handmatige overname van telefoonnummers.
null

Betrouwbaar en veilig werken

De nieuwe telefonie oplossing wordt geleverd vanuit een goed beveiligde cloud omgeving zodat lokale risico’s van uitval en updates tot het verleden behoren.
null

Efficiënter werken

Alle telefoniezaken zijn te regelen vanuit het pakket. Tijdswinst en minder fouten als gevolg van handmatige overname van telefoonnummers.
null

Meer inzichten

Management inzichten met betrekking tot het telefonieverkeer. Zaken zoals het aantal telefoontjes per dag, gemiddelde gespreksduur per medewerker en de wachttijden worden inzichtelijk gemaakt.
null

Meer mogelijkheden

Dit is slechts een greep uit de talloze voordelen die de Accelerate telefonie integratie met zich meebrengt. Wilt u alle voordelen en mogelijkheden ontdekken? Vraag direct een demo aan.

“Haal meer uit Accelerate met de telefonie integratie van Panas”

Lees wat klanten van de samenwerking met Panas vinden.

Financiële dienstverleners aangesloten bij Panas

Wij vertellen u graag hoe het werkt!
Fehed Asee MSc

Business Development Manager

088 055 16 04

Axel Bouter

Adviseur Financiële dienstverlening

088 055 16 23