Panas is aanwezig tijdens de am:dag op 20 november

20 november 2018: Panas demonstreert telefonie integraties met assurantiesoftware. Kunt u niet? Vraag een demo aan bij u op locatie.

ANVA CRM
Telefonie direct vanuit ANVA CRM

Een betere interactie met klanten levert veel waardevolle inzichten op voor uw organisatie. Bellers kunnen door de telefonie integratie met ANVA direct “warm” worden begroet en persoonlijk worden aangesproken. Dit verhoogt uw servicelevel en de klantbeleving.

“Goedemiddag meneer Burgers, wij hebben uw schadeformulier ontvangen!”

Doordat de relatiegegevens in beeld verschijnen hoeft een medewerker belangrijke data zoals telefoonnummers, NAW gegevens of het tijdstip van een telefoongesprek niet meer handmatig te noteren. Wanneer het telefoonnummer in meerdere dossiers voorkomt kunt u de keuze maken welk dossier nodig is.

Voordelen

De telefoniekoppeling is een functionaliteit op het platform van ANVA CRM en hoeft dus niet apart aangeschaft te worden. Het is wel van belang om een telefoonsysteem af te nemen die naadloos aansluit op ANVA CRM. Panas biedt de integratie inmiddels aan meerdere kantoren aan.

null

Betrouwbaar en beveiligd

De nieuwe telefonie oplossing wordt geleverd vanuit een goed beveiligde cloud omgeving zodat lokale risico’s van uitval en updates tot het verleden behoren.
null

Klantgegevens in beeld

Bij een inkomend gesprek verschijnen direct alle klantgegevens in beeld.
null

Bellen uit klantdossier

Direct bellen vanuit klantdossier: Tijdwinst en minder fouten als gevolg van handmatige overname van telefoonnummers.
null

Terugbelverzoeken

U kunt eenvoudig terugbelverzoeken maken voor uw collega’s.
null

Persoonlijk begroeten

Bellers kunnen door de telefonie integratie met ANVA direct persoonlijk worden begroet.
null

Mutaties up-to-date

Direct mutaties uitvoeren op relatieniveau. Tijdens het gesprek het klantdossier up-to-date.
null

Doorverbinden met klantkaart

Ook bij het intern doorverbinden wordt de klantenkaart doorgezet.
null

Gespreksopname in dossier

Opgenomen gesprekken kunnen worden gekoppeld aan klantendossiers. Dossiervorming wordt zo completer.
bouten group
Klantcase Bouten Groep in Panningen

Luc Bouten: “De koppeling tussen Panas en ANVA CRM zorgt ervoor dat wij nog efficiënter en klantgerichter kunnen werken. Klantgegevens zijn direct beschikbaar waardoor geen extra vragen gesteld hoeven te worden bij het aannemen van de telefoon. Ook bij het doorverbinden zijn de klantgegevens bij de ontvanger direct bekend.”

Financiële dienstverleners aangesloten bij Panas