Panas telefonie integratie met ANVA

Telefonie integratie met ANVA

Weten wie je klant is wekt vertrouwen

Hoe werkt de telefonie integratie met ANVA?

Door de telefonie integratie van ANVA met VoIP-telefonie van Panas kunt u bellers direct “warm” begroeten en persoonlijk aanspreken. Bij binnenkomende gesprekken wordt met behulp van de telefonie integratie het betreffende klantdossier getoond in uw standaard internetbrowser. Hierdoor heeft u meteen alle relevante informatie bij de hand. Dit klantdossier bevat de NAW-gegevens en het relatienummer in ANVA van de beller.

Panas telefonie integratie met ANVA Hub
Wat doet u als een klant belt?

Vraagt u nóg een keer naar zijn naam en postcode?

Gaat u haastig op zoek naar het juiste dossier?

Vraagt u een collega of ze de beller kennen?

Dat kan beter anno 2019!

“Goedemiddag mevrouw Stip, wij hebben uw aanvraag in behandeling!”

Klantvriendelijker

Natuurlijk is het ook mogelijk om de gesprekken uit te laten komen op een bepaalde afdeling of bij een bepaald persoon. Een belangrijke klant kan door middel van nummerherkenning een voorkeur krijgen en direct door worden geschakeld naar de gewenste medewerker.

Voordelen ANVA & Panas telefonie integratie

null

Klanten persoonlijk
begroeten

Bellers kunnen door de telefonie integratie met ANVA direct persoonlijk worden aangesproken en begroet.

null

Betalen per werkplek,
per maand

U betaalt per werkplek, per maand. Hierdoor bent u uitermate flexibel en kunt u makkelijk uitbreiden of inkrimpen.

null

Doorverbinden met
klantgegevens

Ook bij het intern doorverbinden worden klantgegevens doorgezet naar een collega.

null

Bellen vanuit de
ANVA Hub

Direct bellen vanuit klantgegevens in de ANVA Hub: Tijdwinst en minder fouten als gevolg van handmatige overname van telefoonnummers.

null

Realtime klantgegevens
benaderen

De klantgegevens vanuit ANVA kunnen direct en realtime worden benaderd. U gaat efficiënter werken.

null

Statistieken
belverkeer

Eenvoudig statistieken over het in- en uitgaande belverkeer in te zien. Belangrijk om de telefonische bezetting te kunnen beheren en managen.

null

Direct naar
polisoverzicht

Doorklikken naar polisoverzicht van ANVA zonder opnieuw de relatie op te hoeven zoeken.

null

Betrouwbaar
en beveiligd

De telefonie oplossing wordt geleverd vanuit een goed beveiligde cloud omgeving zodat risico’s van uitval en updates tot het verleden behoren.

null

Telefoonscripts voor
noodnummers

Buiten de kantoortijden worden noodnummers ingericht zodat uw bereikbaarheid goed geregeld is.

null

Meerdere vestigingen
centraal opnemen

Bij meerdere vestigingen kan er centraal worden aangenomen. Onderling bellen is gratis en de beschikbaarheid van alle collega’s of aangesloten tussenpersonen is direct zichtbaar.

“Haal meer uit ANVA met de telefonie integratie van Panas”

William Heijmans
Biemans B.V. Makelaardij en Assurantiën

Williams Heijmans: “Als we de klanten begroeten met hun naam voelt het persoonlijker. Het persoonlijke contact is voor ons een vooruitgang naast de efficiëntie, het aanmaken van contactmomenten en de tijdswinst.”

Der Kinderen in Hulsberg

Roel der Kinderen: “Wij zijn heel blij dat wij er nu van op aan kunnen dat wij altijd bereikbaar zijn voor de klanten. Als een klant in een noodsituatie verkeert bijvoorbeeld door een zware aanrijding, een huis dat in brand staat of bij grote waterschade dan willen ze persoonlijk iemand spreken en geen antwoordapparaat aan de lijn krijgen en pas de dag erna of na het weekend teruggebeld worden.”

Roel Der KInderen

Financiële dienstverleners aangesloten bij Panas

Wij vertellen u graag hoe het werkt!
Fehed Asee MSc

Business Development Manager

088 055 16 04

Axel Bouter

Adviseur Financiële dienstverlening

088 055 16 23