Telefonie integratie met ANVA
ANVA Backoffice

Door de telefonie integratie van ANVA met VoIP-telefonie van Panas kunt u bellers direct “warm” begroeten en persoonlijk aanspreken. Bij binnenkomende gesprekken wordt met behulp van de telefonie integratie het betreffende klantdossier getoond in uw standaard internetbrowser. Hierdoor heeft u meteen alle relevante informatie bij de hand. Dit klantdossier bevat de NAW-gegevens en het relatienummer in ANVA van de beller.

Wat doet u als een klant belt?

Vraagt u nóg een keer naar zijn naam en postcode?

Gaat u haastig op zoek naar het juiste dossier?

Vraagt u een collega of ze de beller kennen?

Dat kan beter anno 2019!

“Goedemiddag mevrouw Stip, wij hebben uw aanvraag in behandeling!”

Klantvriendelijker

Natuurlijk is het ook mogelijk om de gesprekken uit te laten komen op een bepaalde afdeling of bij een bepaald persoon. Een belangrijke klant kan door middel van nummerherkenning een voorkeur krijgen en direct door worden geschakeld naar de gewenste medewerker.

Voordelen

De telefoniekoppeling is een functionaliteit op het platform van ANVA. Het hoeft hierdoor dus niet apart aangeschaft te worden. Het is wel van belang om een telefoonsysteem af te nemen die naadloos aansluit op ANVA.

null

Direct naar polisoverzicht

Doorklikken naar polisoverzicht van ANVA zonder opnieuw de relatie op te hoeven zoeken.
null

Bellen uit klantdossier

Direct bellen vanuit klantdossier: Tijdwinst en minder fouten als gevolg van handmatige overname van telefoonnummers.
null

Zonder ANVA CRM

De oplossing kan ook gebruikt worden als uw kantoor niet met ANVA CRM werkt.
null

Betrouwbaar en beveiligd

De nieuwe telefonie oplossing wordt geleverd vanuit een goed beveiligde cloud omgeving zodat lokale risico’s van uitval en updates tot het verleden behoren.
null

Persoonlijk begroeten

Bellers kunnen door de telefonie integratie met ANVA direct persoonlijk worden begroet en aangesproken.
null

Mutaties up-to-date

Direct mutaties uitvoeren op relatieniveau. Tijdens het gesprek het klantdossier up-to-date.
null

Doorverbinden met klantkaart

Ook bij het intern doorverbinden wordt de klantenkaart doorgezet.

null

Meerdere vestigingen centraal opnemen

Bij meerdere vestigingen kan er centraal worden aangenomen. Onderling bellen is gratis en de beschikbaarheid van alle collega’s of aangesloten tussenpersonen is direct zichtbaar.

Naast deze voordelen brengt de ANVA telefonie integratie nog vele andere voordelen en mogelijkheden met zich mee. Alles weten over deze telefonie oplossing? Download dan de brochure of vraag direct een demo aan.

William Heijmans
Biemans B.V. Makelaardij en Assurantiën

Williams Heijmans: “Als we de klanten begroeten met hun naam voelt het persoonlijker. Het persoonlijke contact is voor ons een vooruitgang naast de efficiëntie, het aanmaken van contactmomenten en de tijdswinst.”

Der Kinderen in Hulsberg

Roel der Kinderen: “Wij zijn heel blij dat wij er nu van op aan kunnen dat wij altijd bereikbaar zijn voor de klanten. Als een klant in een noodsituatie verkeert bijvoorbeeld door een zware aanrijding, een huis dat in brand staat of bij grote waterschade dan willen ze persoonlijk iemand spreken en geen antwoordapparaat aan de lijn krijgen en pas de dag erna of na het weekend teruggebeld worden.”

Roel Der KInderen

Financiële dienstverleners aangesloten bij Panas