Telefonie integratie met ASSU®

A.i. Automatisering en Panas hebben al geruime tijd een nauwe samenwerking op het gebied van telefonie. Deze samenwerking heeft als resultaat dat er een integratie is tussen het telefoniesysteem van Panas en de ASSU®-software.

Hoe werkt de telefonie integratie met ASSU®?

Door de integratie met het Swyx VoIP-telefoniesysteem wordt gezorgd voor een efficiency- en kwaliteitsverbetering. Medewerkers van kantoren die met ASSU® werken kunnen veel tijd besparen doordat er meer informatie over hun klanten bekend is.

Daarnaast wordt het voor medewerkers mogelijk om nog meer op de klant persoonlijk te focussen. Het onnodig navragen van gegevens is verleden tijd.

“Goedemiddag meneer Bongers, ik zie dat u gisteren bij mijn collega een polisoverzicht heeft opgevraagd!”

Zo kunt u voortaan de telefoon opnemen door de telefonie integratie met de ASSU®-software.

ASSU

Zo maakt de telefonie integratie met ASSU® uw bedrijf klantvriendelijker

Voordelen telefonie integratie met ASSU®

null

Persoonlijk begroeten

Bellers kunnen door de telefonie integratie met ASSU® direct persoonlijk worden aangesproken en begroet.
null

Bellen vanuit de Assu® relatiekaart

Direct bellen vanuit klantgegevens in ASSU®: Tijdwinst en minder fouten als gevolg van handmatige overname van telefoonnummers.
null

Locatie onafhankelijk werken

Overal werken alsof u op kantoor bent. Het enige wat u nodig heeft is toegang tot internet.

null

Gesprekken automatisch loggen

Vanaf ASSU® versie 1.0.2618 is het mogelijk om belangrijke gegevens zoals datum van het gesprek, medewerker die de klant heeft gesproken en het onderwerp automatisch te loggen. Zo ontstaat er een nog completer klantdossier en kunnen klanten nog sneller geholpen worden als er telefonisch contact plaatsvindt.
null

Doorverbinden met relatiekaart

Ook bij het intern doorverbinden wordt de relatiekaart doorgezet naar een collega.

null

Betalen per werkplek, per maand

U betaalt per werkplek, per maand. Hierdoor bent u uitermate flexibel en kunt u makkelijk uitbreiden of inkrimpen.

null

Statistieken belverkeer

Eenvoudig statistieken over het in- en uitgaande belverkeer in te zien. Belangrijk om de telefonische bezetting te kunnen beheren en managen.

null

Telefoonscripts voor noodnummers

Buiten de kantoortijden worden noodnummers ingericht zodat uw bereikbaarheid goed geregeld is.

null

Betrouwbaar en beveiligd

De telefonie oplossing wordt geleverd vanuit een goed beveiligde Cloud omgeving zodat risico’s van uitval en updates tot het verleden behoren.
null

Meerdere vestigingen centraal opnemen

Bij meerdere vestigingen kan er centraal worden aangenomen. Onderling bellen is gratis en de beschikbaarheid van alle collega’s of aangesloten tussenpersonen is direct zichtbaar.

“Haal meer uit ASSU® met de telefonie integratie van Panas”

Wat zijn de kosten?

Om gebruik te maken van de telefonie integratie met ASSU® dient u een Swyx VoIP-telefoniesysteem van Panas af te nemen. Op deze manier bieden ASSU® en Panas een totaaloplossing om uw klantrelaties op een zo efficiënte en klantvriendelijke manier te kunnen bedienen.

null

Abonnementsvorm

Wij werken met licenties en u betaalt per werkplek, per maand

null

Kosten

Prijs gebaseerd op aantal daadwerkelijke gebruikers

null

Optioneel

Extra werkplekken zijn optioneel tegen meerprijs af te nemen

null

Aanpasbaar

Minder werkplekken kunnen ook per maand worden aangepast

null

Activatie

Eenmalige configuratiekosten

Wij geven u graag een vrijblijvende demonstratie van het pakket op locatie. Neem hiervoor contact op met onze gespecialiseerde adviseurs. Eerst even inlezen? Download dan hieronder onze brochure.

Dit zeggen onze klanten over Panas

Door de jarenlange ervaring in de levering van VoIP-telefoniesystemen bij financiële dienstverleners hebben we al een groot aantal zeer tevreden klanten. Lees hier wat klanten over de telefonie integraties met diverse andere assurantiesoftwarepakketten zeggen.

Verbrugge over de ASSU® telefonie integratie

Marco Verbrugge: “Panas heeft ervoor gezorgd dat wij écht efficiënter en effectiever kunnen werken. Bij de installatie zijn we gewoon bereikbaar gebleven, waardoor we geen hinder hebben ondervonden. Wij merken dat onze klanten het als zeer prettig ervaren dat wij ze thuis kunnen laten voelen, doordat we direct alle klantgegevens in beeld hebben en dat we zien wie er belt. De koppeling zorgt dus ook voor meer klantvriendelijkheid

Marco Verbrugge
Verbrugge logo
Amstelgeld kiest Panas
Klantcase Amstelgeld & Assurantiën

Amstelgeld is een landelijk werkend financiële dienstverlener en al jarenlang gespecialiseerd in leningen en verzekeringen. Sinds januari 2018 werken zij naar alle tevredenheid met de telefonie integratie.

Financiële dienstverleners aangesloten bij Panas

Ik vertel u graag hoe het werkt!
Fehed Asee MSc

Business Development Manager

088 055 16 04

Serkan Özil

Adviseur Financiële Dienstverlening

088 055 16 09