Panas is aanwezig tijdens de am:dag op 20 november

20 november 2018: Panas demonstreert telefonie integraties met assurantiesoftware. Kunt u niet? Vraag een demo aan bij u op locatie.

ASSU
Telefonie integratie met ASSU® software

Door de integratie met het Swyx VoIP-telefoniesysteem wordt gezorgd voor een efficiency- en kwaliteitsverbetering. Medewerkers van kantoren die met ASSU ® werken kunnen veel tijd besparen doordat er meer informatie over hun klanten bekend is.

Daarnaast wordt het voor medewerkers mogelijk om nog meer op de klant persoonlijk te focussen. Het onnodig navragen van gegevens is verleden tijd.

“Goedemiddag meneer Bongers, ik zie dat u gisteren bij mijn collega een polisoverzicht heeft opgevraagd!”

Zo kunt u voortaan de telefoon opnemen door de telefonie integratie met de ASSU ®-software.

Voordelen

De telefonie integratie is een functionaliteit op het platform van ASSU ® en hoeft dus niet apart aangeschaft te worden. Het is wel van belang om een telefoonsysteem af te nemen die naadloos aansluit op ASSU ®. Panas biedt de integratie inmiddels aan meerdere kantoren aan.

null

Persoonlijke begroeting

U ziet direct wie er belt. Hierdoor kunt u uw klanten altijd ”warm” begroeten. Zij zullen dit als zeer prettig ervaren
null

Efficiënter werken

Direct bellen vanuit klantdossier: Tijdwinst en minder fouten als gevolg van handmatige overname van telefoonnummers.
null

Niets meer vergeten

U kunt eenvoudig terugbelverzoeken maken voor uw collega’s zodat deze altijd worden opgevolgd.
null

Verhoging van uw klanttevredenheid

U heeft alle klantgegevens direct in beeld, waardoor u altijd op de hoogte bent van wat er speelt. Uw klanten merken daadwerkelijk het verschil.
null

Gespreksopname in dossier

Opgenomen gesprekken kunnen worden gekoppeld aan klantendossiers. Dossiervorming wordt zo completer.
null

Meer in- en overzicht

Door gebruik te maken van de rapportagetool weet u wat de piekmomenten zijn binnen de organisatie. Hierdoor kan de bezetting aan de telefoon geoptimaliseerd worden.

Er zijn nog veel meer voordelen en mogelijkheden met de ASSU® telefonie integratie. Vraag direct een demo aan of download de brochure voor meer informatie.

Verbrugge over de ASSU® telefonie integratie

Marco Verbrugge: “Panas heeft ervoor gezorgd dat wij écht efficiënter en effectiever kunnen werken. Bij de installatie zijn we gewoon bereikbaar gebleven, waardoor we geen hinder hebben ondervonden. Wij merken dat onze klanten het als zeer prettig ervaren dat wij ze thuis kunnen laten voelen, doordat we direct alle klantgegevens in beeld hebben en dat we zien wie er belt. De koppeling zorgt dus ook voor meer klantvriendelijkheid

Marco Verbrugge
Verbrugge logo
Amstelgeld kiest Panas
Klantcase Amstelgeld & Assurantiën

Amstelgeld is een landelijk werkend financiële dienstverlener en al jarenlang gespecialiseerd in leningen en verzekeringen. Sinds januari 2018 werken zij naar alle tevredenheid met de telefonie integratie.

Financiële dienstverleners aangesloten bij Panas