Vraag een GRATIS DEMO aan speciaal gericht op telefonie vanuit Automate.

Automate
Dé oplossing voor de autodemontage bedrijven! Telefonie direct vanuit Automate.

Door een koppeling te maken met het nieuwe Automate software pakket en het 3CX VoIP telefoniesysteem of het Swyx VoIP-telefoniesysteem van Panas heeft u de mogelijkheid meteen de juiste relatie gegevens op te roepen bij een inkomend gesprek.

U kunt direct zien wie er belt en indien wenselijk de klantkaart openen. Daarin ziet u meteen wanneer het laatste contact is geweest en wat er besproken is.

“Nee hoor meneer De Bruin, ik heb uw kenteken en jaartal niet nodig. Ik heb alle geschikte onderdelen voor uw auto al in beeld!”

Vanuit deze klantkaart kunt u direct verder werken in het Automate pakket en voorraad checken, prijs afspraken vastleggen en de financiële status van uw klant bekijken.

Voordelen

U kunt alle telefoniezaken als Automate gebruiker direct regelen vanuit het Automate pakket. De VoIP-telefonie dienst werkt op basis van gebruikerslicenties, u betaalt per maand per werkplek een vast bedrag.

null

Persoonlijke begroeting

Bellers kunnen doordat de gegevens direct in beeld verschijnen ”warm” worden begroet. Of het nu een klant is of een leverancier.
null

Verhoging van uw klanttevredenheid

Klanten merken door de persoonlijke begroeting en al uw voorkennis daadwerkelijk het verschil.
null

Sneller schakelen

Eenvoudig vanuit de klantgegevens naar voorraad, orders, statistieken of andere belangrijke informatie.
null

Kostenbesparing

Doordat u efficiënter kunt werken levert dit u veel tijdswinst en dus kostenbesparingen op.
null

Geen verkeerde nummers

Nummers hoeven niet meer worden opgezocht of ingetypt doordat er vanuit de klantkaart gebeld kan worden.
null

Niets meer vergeten

U kunt eenvoudig de gespreksverslagen terugkijken, waardoor u niet meer hoeft na te vragen wat er eerder is besproken

Meer weten over alle mogelijkheden en voordelen van de Automate telefonie integratie? Download dan de brochure of vraag direct een gratis demo aan.

Snuverink autodemontage
Klantcase Autodemontage Snuverink

Autodemontage Snuverink maakte in het verleden gebruik van de WLR-netlijnen van Panas. Sinds enige tijd is het echter mogelijk om een telefoniekoppeling te maken tussen het CRM-pakket Automate en de VoIP-oplossing van Panas. Daar maakt Snuverink nu naar alle tevredenheid gebruik van.

Klanten van Panas