Panas is aanwezig tijdens de am:dag op 20 november

20 november 2018: Panas demonstreert telefonie integraties met assurantiesoftware. Kunt u niet? Vraag een demo aan bij u op locatie.

Telefonie-integratie met AWI software
Telefonie integratie met AWI software

Door de integratie met het Swyx VoIP-telefoniesysteem kunnen de medewerkers van kantoren die met AWI werken veel tijd besparen doordat er meer informatie over hun klanten bekend is. Hierdoor neemt de klantvriendelijkheid en de efficiëntie toe.

Het onnodig navragen van gegevens is verleden tijd. Dat wordt door de klanten als een bijzondere service ervaren.

“Goedemiddag meneer Bongers, ik zie dat u gisteren bij mijn collega een polisoverzicht heeft opgevraagd!”

Zo kunt u voortaan de telefoon opnemen door de telefonie integratie met de AWI-software.

Voordelen

De telefonie integratie is een functionaliteit op het platform van AWI en hoeft dus niet apart aangeschaft te worden. Het is wel van belang om een telefoonsysteem af te nemen die naadloos aansluit op AWI. Panas heeft de integratie inmiddels aan meerdere kantoren geleverd.

null

Persoonlijke begroeting

Direct zien welke relatie uw kantoor belt. Hierdoor kunt u uw klanten altijd ”warm” begroeten. Zij zullen dit als zeer prettig ervaren.
null

Efficiënter werken

Met één druk op de knop uitgaand bellen vanuit de klantkaart: Tijdwinst en minder fouten als gevolg van handmatige overname van telefoonnummers.
null

Gespreksverslag

Tijdens het gesprek kunt u de inhoud vastleggen in een gespreksnotitie.
null

Gesprekshistorie

In één oogopslag in het klantdossier zien wat er in het verleden telefonisch is besproken.
null

Verhoging van uw klanttevredenheid

U heeft alle klantgegevens direct in beeld, waardoor u altijd op de hoogte bent van wat er speelt. Uw klanten merken daadwerkelijk het verschil.
null

Gespreksopname in dossier

Opslaan van alle klantgesprekken in de cloud of op de server. Dossiervorming wordt zo completer.
null

Meer in- en overzicht

Alle mogelijke statistieken over uw telefoonverkeer.
null

Terugbelverzoek

Eenvoudig terugbelverzoek plannen via taken.

Er zijn nog veel meer voordelen en mogelijkheden met de AWI telefonie integratie. Vraag direct een demo aan of download de brochure voor meer informatie.

De Bruin verzekeringen over Panas

Miguel Burgemeestre: De Bruin verzekeringen is één van de kantoren die continue bezig is met het optimaliseren van de dienstverlening. Wij zijn altijd actief op zoek naar oplossingen waarmee we  nog efficiënter en klantvriendelijker kunnen werken. Doordat Panas Cloud oplossingen aanbiedt kunnen nieuwe functionaliteiten snel worden toegevoegd. Wij kennen de  verzekeringsbranche heel goed en vinden het zeer belangrijk om mee te denken met onze klanten. Panas vervult een zeer actieve rol om samen met ons juist die meerwaarde te creëren. Ook in de samenwerking met Panas geldt dat er korte lijnen zijn waardoor vragen en problemen snel en persoonlijk opgelost worden.

Miguel Burgemeestre
De Bruin verzekeringen
Connect assuradeuren Klantcase Connect Assuradeuren
Klantcase Connect Assuradeuren

Connect Assuradeuren is een serviceprovider voor verzekeringen en werkt samen met 21 assurantiekantoren met in totaal 175 medewerkers. Al vele jaren maken zij gebruik van de oplossingen van Panas. Cees Bennis: “Panas is voor ons een echte partner in business die ons vooruit helpt.”

Financiële dienstverleners aangesloten bij Panas