Vraag direct de GRATIS DEMO aan van de telefonie integratie met BaseNet.

BaseNet
Telefonie integratie met het BaseNet CRM-pakket

Panas heeft in samenwerking met BaseNet de telefoniekoppeling ontwikkeld met het Swyx VoIP-telefoniesysteem. Alle telefoniezaken kunt u als BaseNet gebruiker direct regelen vanuit het BaseNet pakket. Ook weet u voordat u een inkomende oproep aanneemt al wie de beller is en waarvoor de cliënt belt. Daarnaast wordt de gesprekstijd direct in het klantdossier verwerkt en kunt u automatisch factureren.

“Goedemiddag mevrouw Rijen, wij hebben uw ondertekende contract in goede orde ontvangen”

De professionaliteit en klantvriendelijkheid van uw kantoor neemt hiermee toe. Uw cliënten zullen dit als zeer prettig ervaren.

Voordelen telefonie integratie met BaseNet

Door de BaseNet telefonie integratie gaat u alle telefoniezaken regelen vanuit het BaseNet pakket. Deze unieke integratie draait op het Swyx telefonieplatform. Het werkt op basis van gebruikerslicenties, u betaald per maand per werkplek een vast bedrag.

null

Persoonlijke begroeting

Cliënten worden ”warm” begroet, doordat alle juiste gegevens direct in beeld verschijnen.

null

Meer inzichten

Uitgebreide management statistieken van het gehele telefoonverkeer.

null

Cliëntgegevens direct in beeld

In één oogopslag zien wat er in het verleden besproken is of terugbelverzoeken maken.

null

Verhoging klanttevredenheid

Cliënten merken door de persoonlijke begroeting, uw voorkennis en professionele aanpak werkelijk het verschil.

null

Efficiënter werken

Alle telefoniezaken, zoals doorverbinden of uitgaand bellen, direct regelen vanuit de BaseNet klantkaart.

null

Tijd- en gespreksregistratie

Urenregistratie is geen issue meer doordat de gespreksduur automatisch wordt bijgehouden. Direct een gespreksverslag maken in de klantkaart? Ook dit is geen probleem.

De BaseNet telefonie integratie brengt hiernaast nog veel meer mogelijkheden en voordelen met zich mee. Meer weten? Download dan de brochure of vraag direct een demo aan.

Blue Legal
Klantcase Blue Legal

Jan Gerrit Kroon: “Het allergrootste voordeel is het direct kunnen werken vanuit de klantenkaart. Je wordt als het ware gedwongen om alles vast te leggen. Je dossier is daardoor altijd up-to-date. Geen telefoonnummers meer op hoeven zoeken als je uitgaand wil bellen, maar één druk op de knop en je hebt de cliënt aan de lijn en alles wordt automatisch in het dossier vastgelegd. Je kunt je hierdoor volledig concentreren op de communicatie met de cliënt en bij het afsluiten van het gesprek direct de gesprekstijd registreren. De winst in efficiëntie is enorm.”

Aangesloten bij Panas