Panas is aanwezig tijdens de am:dag op 20 november

20 november 2018 in de Van Nelle Fabriek in Rotterdam. Panas demonstreert telefonie integraties met assurantiesoftware. Wij hebben nog een paar gratis kaarten. Vraag deze direct aan. Kunt u niet? Vraag een demo aan bij u op locatie.

De klantvriendelijke oplossing voor de financiële dienstverlener.
Telefonie integratie met Bugs Business
Binnenkort: telefonie integratie met Bugs Business

Wij zijn trots dat we aan kunnen kondigen dat we vanaf begin 2019 ook een telefonie integratie kunnen maken met softwarepakket Imago van Bugs Business. Door de integratie met het Swyx VoIP-telefoniesysteem wordt gezorgd voor een efficiency- en kwaliteitsverbetering. Medewerkers van kantoren die met Imago werken kunnen straks veel tijd besparen doordat er meer informatie over hun klanten bekend is. Het onnodig navragen van gegevens is verleden tijd. De medewerkers houden tijd over om zich volledig op de klant te richten.

“Goedemiddag meneer Agterbergh, ik zie dat u gisteren contact met mijn collega Nicole heeft gehad over uw polis!”

Zo kunt u voortaan de telefoon opnemen door de telefonie integratie met de Imago software.

Coming soon

Op dit moment wordt er samen door Bugs Business en Panas hard gewerkt aan de koppeling. De verwachting is dat deze in het eerste kwartaal van 2019 compleet getest oplevert kan worden. Als de telefonie integratie klaar is wordt deze als een extra functionaliteit geleverd op het platform van Bugs Business en hoeft dus niet apart aangeschaft te worden. Het is wel van belang om een VoIP-telefoonsysteem af te nemen dat naadloos aansluit op Imago. Wilt u weten wanneer de integratie beschikbaar is? Laat dan hier uw gegevens achter en wij houden u op de hoogte.

Voordelen
null

Persoonlijke begroeting

U ziet direct wie er belt. Hierdoor kunt u uw klanten altijd ”warm” begroeten. Zij zullen dit als zeer prettig ervaren

null

Efficiënter werken

Direct bellen vanuit klantdossier: Tijdwinst en minder fouten als gevolg van handmatige overname van telefoonnummers.

null

Niets meer vergeten

U kunt eenvoudig terugbelverzoeken maken voor uw collega’s zodat deze altijd worden opgevolgd.

null

Verhoging klanttevredenheid

U heeft alle klantgegevens direct in beeld, waardoor u altijd op de hoogte bent van wat er speelt. Uw klanten merken daadwerkelijk het verschil.

null

Gespreksopname in dossier

Opgenomen gesprekken kunnen worden gekoppeld aan klantendossiers. Dossiervorming wordt zo completer.

null

Meer in- en overzicht

Door gebruik te maken van de rapportagetool weet u wat de piekmomenten zijn binnen de organisatie. Hierdoor kan de bezetting aan de telefoon geoptimaliseerd worden.

Er zijn nog veel meer voordelen en mogelijkheden met telefonie integratie. Vraag direct een demo aan of download de brochure voor meer informatie.

Financiële dienstverleners aangesloten bij Panas