Telefonie integratie met CCS

Sinds april 2019 is Panas opgenomen in de Marketplace AppCenter van CCS. Marketplace opent de innovatieve wereld van partners in uw business. Een vernieuwende oplossing in de cloud met een open structuur. Binnen dit AppCenter bieden verschillende partners hun diensten en software aan die via een API Gateway integreren met de software van CCS. Ook Panas is hier nu aan toegevoegd met de telefonie integratie. Een belangrijke ontwikkeling om de bereikbaarheid van de CCS-gebruikers nog verder te professionaliseren.

Hoe werkt de telefonie integratie met CCS?

Door de telefonie integratie met CCS ziet u direct wie er belt en kan de klant persoonlijk begroet worden. Zo kan er nog voor het opnemen van de telefoon gebruik worden gemaakt van deze informatie om in te spelen op het gesprek. Klanten kunnen altijd ”warm” begroet worden. Zij zullen dit als zeer prettig ervaren. Voortaan kunt u uw klanten direct laten merken dat u ze kent en hun gegevens bij de hand heeft:

Wat doet u als een klant belt?

Vraagt u nóg een keer naar zijn naam en postcode?

Gaat u haastig op zoek naar het juiste dossier?

Vraagt u een collega of ze de beller kennen?

Dat kan beter anno 2019!

“Goedemorgen meneer Cornelissen, u belt zeker om uw polis te verlengen?

Klantvriendelijker

Natuurlijk is het ook mogelijk om de gesprekken uit te laten komen op een bepaalde afdeling of bij een bepaald persoon. Een belangrijke klant kan door middel van nummerherkenning een voorkeur krijgen en direct door worden geschakeld naar de gewenste medewerker.

Zo maakt de telefonie integratie met CCS uw bedrijf klantvriendelijker

Voordelen telefonie integratie met CCS

Vink

Persoonlijk begroeten

Bellers kunnen door de telefonie integratie met CCS direct persoonlijk worden aangesproken en begroet.

null

Eenvoudig uitgaand bellen

Met één klik op de knop uw relaties bellen. Tijdwinst en minder fouten als gevolg van handmatige overname van telefoonnummers.

null

Statistieken belverkeer

Eenvoudig statistieken over het in- en uitgaande belverkeer in te zien. Belangrijk om de telefonische bezetting te kunnen beheren en managen.

null

Doorverbinden met relatiekaart

Ook bij het intern doorverbinden worden de juiste klantgegevens doorgezet naar een collega.

null

Betalen per werkplek, per maand

U betaalt per werkplek, per maand. Hierdoor bent u uitermate flexibel en kunt u eenvoudig uitbreiden of inkrimpen.

null

Betrouwbaar en beveiligd

De telefonie oplossing wordt geleverd vanuit een goed beveiligde cloud omgeving zodat risico’s van uitval en updates tot het verleden behoren.

null

Telefoonscripts voor noodnummers

Buiten de kantoortijden worden noodnummers ingericht zodat uw bereikbaarheid goed geregeld is.

null

Locatie onafhankelijk werken

Overal werken alsof u op kantoor bent. Het enige wat u nodig heeft is toegang tot internet.

null

Meerdere vestigingen centraal opnemen

Bij meerdere vestigingen kan er centraal worden aangenomen. Onderling bellen is gratis en de beschikbaarheid van alle collega’s of aangesloten tussenpersonen is direct zichtbaar.

“Haal meer uit CCS met de telefonie integratie van Panas”

Wat zijn de kosten?

Om gebruik te maken van de telefonie integratie met CCS dient u een Swyx VoIP-telefoniesysteem van Panas af te nemen. Op deze manier bieden CCS en Panas een totaaloplossing om uw klantrelaties op een zo efficiënte en klantvriendelijke manier te kunnen bedienen.

null

Abonnementsvorm

Wij werken met licenties en u betaalt per werkplek, per maand

null

Kosten

Prijs gebaseerd op aantal daadwerkelijke gebruikers

null

Optioneel

Extra werkplekken zijn optioneel tegen meerprijs af te nemen

null

Aanpasbaar

Minder werkplekken kunnen ook per maand worden aangepast

null

Activatie

Eenmalige configuratiekosten

Wij geven u graag een vrijblijvende demonstratie van het pakket op locatie. Neem hiervoor contact op met onze gespecialiseerde adviseurs. Eerst even inlezen? Download dan hieronder onze brochure.

Dit zeggen onze klanten over Panas

Door de jarenlange ervaring in de levering van VoIP-telefoniesystemen bij financiële dienstverleners hebben we al een groot aantal zeer tevreden klanten. De eerste ervaringen met CCS klanten volgen binnenkort. Lees hier wat klanten over de telefonie integraties met diverse andere assurantiesoftwarepakketten zeggen.

Financiële dienstverleners aangesloten bij Panas

Wij vertellen u graag hoe het werkt!
Fehed Asee MSc

Business Development Manager

088 055 16 04

Axel Bouter

Adviseur Financiële dienstverlening en Makelaardij

088 055 16 23

Wendy Heerkens

Adviseur Financiële dienstverlening en Makelaardij

088 055 16 09