Vraag een GRATIS DEMO aan over de telefonie integratie met DMS-software.

Telefonie direct vanuit DMS-software!
Telefonie direct vanuit DMS-software!

Het DealerContactCenter is de oplossing om uw dealermanagementsysteem, WinCar en iCar, te integreren met uw telefonie. Van een klant heeft u direct inzichtelijk welke auto(’s) deze heeft en wanneer hij voor het laatst contact heeft gehad met uw bedrijf of er openstaande werkorders zijn.

“Nee hoor meneer Geleijns, ik heb uw kenteken niet nodig. Ik heb alle gegevens van uw Ford Focus al in beeld!”

Daarnaast biedt het DealerContactCenter ook mogelijkheden om op basis van uw DMS data klanten te bellen, te SMS-en, een e-mail te sturen en inzicht te verkrijgen in de gevoerde telefoongesprekken. Uw dealermanagementsysteem geïntegreerd met uw telefoniesysteem levert dus ook tijd besparing op.

Voordelen

U kunt alle telefoniezaken als DMS-software gebruiker direct regelen vanuit het pakket. Het is wel van belang dat uw telefoonsysteem deze integratie kan maken.  Panas biedt hiervoor een passende telefonie oplossingen. De VoIP-telefonie dienst werkt op basis van gebruikerslicenties, u betaalt per maand per werkplek een vast bedrag.

null

Persoonlijke begroeting

Bellers kunnen doordat de klantkaart direct in beeld verschijnt ”warm” worden begroet.
null

Verhoging van uw klanttevredenheid

Klanten merken door de persoonlijke begroeting en al uw voorkennis daadwerkelijk het verschil.
null

Sneller schakelen

Eenvoudig vanuit de klantgegevens naar voorraad, orders, statistieken of andere belangrijke informatie.
null

Altijd bereikbaar

Door het VoIP-telefoniesysteem en de mobiele app bent u altijd en overal zakelijk bereikbaar. Ook als u even niet achter uw bureau zit.
null

Kostenbesparing

Doordat u efficiënter en sneller kunt werken levert dit u veel tijdswinst en dus kostenbesparingen op.
null

Geen verkeerde nummers

Nummers hoeven niet meer worden opgezocht of ingetypt doordat er vanuit de klantkaart gebeld kan worden via het geïntegreerde telefoonboek.
null

Niets meer vergeten

U kunt eenvoudig de gespreksverslagen terugkijken, waardoor u niet meer hoeft na te vragen wat er eerder is besproken. Ook direct inzichtelijk: Welke auto de klant heeft, openstaande werkorders, werkplaats historie, APK-keuringen enz.
null

Doorverbinden mét klantkaart

Als u een gesprek doorverbind naar een collega gaat de reeds geopende klantkaart direct mee. Dat scheelt weer vragen en zoeken.

Meer weten over alle mogelijkheden en voordelen van de DMS telefonie integratie? Vraag direct een gratis demo aan.

Autobedrijf van de Wouw
Christel van de Wouw
Autobedrijf van de Wouw uit Waalwijk over de integratie met WinCar

Christel van de Wouw: “Wij hebben bewust de overstap naar Panas gemaakt om de telefonie integratie met WinCar te maken. Het advies van Monique Kuipers was duidelijk en door de training weten we nu hoe we goed met het systeem kunnen werken. Het scheelt ons een hoop zoekwerk en onze klanten zijn blij verrast als we ze begroeten met hun eigen naam.”

Klanten van Panas