Tijdens de zware storm in 2016 was Der Kinderen Verzekeringen niet bereikbaar voor hun klanten. Dit was de aanleiding om op zoek te gaan naar een betrouwbare en veilige telefonie-oplossing. Voor Der Kinderen is het van groot belang om te allen tijde bereikbaar te zijn.

Momenteel maken ze gebruik van de Swyx telefonie integratie met ANVA. Daarnaast maken de buitendienst-medewerkers ook gebruik van Swyx Mobile app. Dit heeft als voordeel dat de contactpersonen, zoals deze in het zakelijke telefoniesysteem staan, ook direct in de smartphones zijn geïntegreerd en ze via het zakelijke nummer uitgaand kunnen bellen.

In de klantcase leest u waarom Der Kinderen Verzekeringen voor Panas heeft gekozen en hoe zij de implentatie hebben ervaren.

Download de klantcase om te zien hoe de samenwerking tussen Der Kinderen Verzekeringen en Panas voortduurt.


Der Kinderen klantcase

Roel der Kinderen: “Wij zijn heel blij dat wij er nu van op aan kunnen dat wij altijd bereikbaar zijn voor de klanten. Als een klant in een noodsituatie verkeert bijvoorbeeld door een zware aanrijding, een huis dat in brand staat of bij grote waterschade dan willen ze persoonlijk iemand spreken en geen antwoordapparaat aan de lijn krijgen en pas de dag erna of na het weekend teruggebeld worden.”