Panas is aanwezig tijdens de am:dag op 20 november

20 november 2018: Panas demonstreert telefonie integraties met assurantiesoftware. Kunt u niet? Vraag een demo aan bij u op locatie.

Faster Forward Elements
Faster Forward Elements telefonie integratie

Speciaal voor de adviseur in de financiële sector hebben wij ons Swyx VoIP- telefoniesteem gekoppeld aan Faster Forward Elements. Hierdoor kunnen alle telefoniezaken direct vanuit het Faster Forward Elements pakket geregeld worden.

“Goedemiddag mevrouw Van Reij, ik zie dat u gisteren contact heeft gehad met mijn collega Rob de Boer. Ik verbind u direct door!”

Er is altijd de beschikking over de meeste actuele gegevens. Klanten worden sneller en efficiënter geholpen en de kans op fouten vermindert. Dit zorgt voor een zeer positieve klantbeleving.

Voordelen

Elements omvat zowel een ERP- als een CRM-systeem en biedt daarmee het beste van twee werelden: efficiënte workflows voor de afhandeling van alle administratieve processen, gekoppeld aan laagdrempelige communicatiemogelijkheden met de eindklant.

null

Verhoging van uw klanttevredenheid

Bij een inkomend gesprek ziet u direct wie er belt. Hiermee worden uw klanten ”warm” begroet. Uw klanten merken het wezenlijke verschil.
null

Altijd op de hoogte

U ziet in één oogopslag wat er in het verleden is besproken, wie er belt en waarom er wordt gebeld. Hiermee neemt u inkomende oproepen zeer professioneel en betrokken aan.
null

Betrouwbaar en veilig werken

De nieuwe telefonie oplossing wordt geleverd vanuit een goed beveiligde cloud omgeving zodat lokale risico’s van uitval en updates tot het verleden behoren.
null

Efficiënter werken

Alle telefoniezaken zijn te regelen vanuit het pakket. Tijdswinst en minder fouten als gevolg van handmatige overname van telefoonnummers.
null

Voldoen aan de zorgplicht

Gespreksregistraties, verslagen en opnames kunnen worden gekoppeld aan klantdossiers. Dossiervorming wordt zo completer. Dit draagt bij aan het voldoen van de zorgplicht.
null

Meer inzichten

Management inzichten met betrekking tot het telefonieverkeer. Zaken zoals het aantal telefoontjes per dag, gemiddelde gespreksduur per medewerker en de wachttijden worden inzichtelijk gemaakt.

Dit is slechts een greep uit de talloze voordelen die de Faster Forward telefonie integratie met zich meebrengt. Wilt u alle voordelen en mogelijkheden ontdekken? Download dan de brochure of vraag direct een demo aan.

De Hypotheekshop Hoogvliet

Voor de Hypotheekshop te Hoogvliet is een goede bereikbaarheid erg belangrijk. Hiernaast proberen zij hun klantwensen altijd vast te leggen om zo hun afspraken zo goed mogelijk na te komen. Door Faster Forward telefonie integratie wordt hier optimaal op ingespeeld.

Telefonie-integratie met Faster Forward Elements
Jean Henri Appelius van Hoboken
De Hypotheekshop Oud-Beijerland

Jean Henri Appelius van Hoboken: “De implementatie is vlot en plezierig verlopen. Op dit moment werkt alles naar wens en het is opvallend dat de overgang van het traditionele systeem naar de Panas oplossing soepeler is verlopen dan ik aanvankelijk had verwacht.”

Financiële dienstverleners aangesloten bij Panas