Vraag direct de GRATIS DEMO aan van de telefonie integratie met Goes & Roos.

Uw telefoongesprekken voeren en inhoudelijk vastleggen met Goes & Roos
Hoe werkt de telefonie integratie met Goes & Roos

Als gebruiker van Goes & Roos kunt u met de telefonie integratie van Panas alle telefoniezaken regelen vanuit het CRM-pakket.

Bij inkomende telefoongesprekken zal Goes & Roos automatisch alle gegevens rondom deze relatie in beeld brengen. De gesprekshistorie is overzichtelijk in beeld met inhoud. De gespreksnotities kunnen eenvoudig worden vastgelegd in het veld “acties”, behorend bij de relatie én het betreffende object.

Uitgaand bellen is zo eenvoudig als het aanklikken van het telefoonnummer. Ook deze actie wordt vastgelegd in de tijdlijn waardoor de communicatiegeschiedenis altijd up-to-date is.

“Goedemorgen meneer de Vries, hoe was de bezichtiging van gistermiddag?”

Klanten zullen merken dat u op de hoogte bent. De professionaliteit en klantvriendelijkheid van uw kantoor neemt hiermee toe. Uw klanten zullen dit als zeer prettig ervaren.

Zo maakt de telefonie integratie uw bedrijf klantvriendelijker
Functionaliteiten van de telefonie integratie

Door de telefonie integratie kunt u alle telefoniezaken regelen vanuit het CRM-pakket van Goes & Roos. Deze unieke integratie draait op het Swyx telefonieplatform. Het werkt op basis van gebruikerslicenties. U betaald dus per maand en per werkplek een vast bedrag.

null

Naar uw relatie bellen met 1 muisklik

Door op het telefoonnummer in de relatiegegevens te klikken, kunt u direct uitgaand bellen.
null

Tijdlijn van gespreksregistratie

Vanuit de relatiegegevens kunt u meteen zien wat er met de klant besproken is. Zo bent u altijd op de hoogte!
null

Een overzicht van alle acties per object

Per object staan alle acties chronologisch vermeld. U kunt de klant meteen inzicht geven in alle activiteiten die uw kantoor heeft uitgevoerd.
null

Thuiswerken of op een andere locatie mogelijk

Flexibele werkplekken zijn niet meer weg te denken, met de Skarabee-integratie van Panas is dat voor uw medewerkers ook mogelijk.
null

Gemakkelijke gespreksregistratie

Met slechts één klik op de knop kunt u de inhoud van het gesprek in een actienotitie aanmaken. Deze is direct gekoppeld aan zowel relatie als betreffende object.
null

Klantherkenning en relatiegegevens

Ook als u de Skarabee-window geminimaliseerd heeft, komt u via de pop-up vanuit de Windows taakbalk automatisch in Skarabee terecht en heeft u alle relatiegegevens in beeld. Zo kunt u nog efficiënter werken!

null

Gemiste gesprekken in beeld

Eventueel gemiste oproepen worden geregistreerd en onder uw aandacht gebracht. Deze zijn met 1 muisklik terug te bellen.
null

Terugbelverzoeken of afspraken inplannen

Vanuit de betreffende actienotitie kunt u meteen een terugbelverzoek of agenda-actie aanmaken voor een collega of uzelf.

Dit is slechts een klein deel van alle functionaliteiten en voordelen die de Goes & Roos telefonie integratie met zich meebrengt.
Wilt u alle voordelen live zien en gelijk vragen stellen? Vraag dan een live demo aan! Bij u op kantoor of via een webmeeting via Swyx Meeting.

Dit zeggen onze klanten

Door de jarenlange ervaring in de levering van VoIP-telefoniesystemen bij makelaardij en vastgoed hebben we al een groot aantal zeer tevreden klanten. Lees wat klanten over de telefonie integraties met diverse softwarepakketten zeggen.

Aangesloten bij Panas