Telefonie integratie met Kolibri

Panas levert zakelijke communicatieoplossingen voor de makelaardij & vastgoed. Wazzup en Panas zijn een nauwe samenwerking op het gebied van telefonie met elkaar aangegaan. Deze samenwerking heeft als resultaat dat er een integratie is tussen het telefoniesysteem van Panas en de software van Kolibri.

Hoe werkt de telefonie integratie met Kolibri?

Door de telefonie integratie met Kolibri hoeft u geen onnodige handelingen meer te verrichten bij een inkomend telefoongesprek, zoals het vragen naar de naam van een klant. Deze komt namelijk direct in beeld waardoor u de beller direct persoonlijk kunt begroeten. U kunt vervolgens direct doorklikken naar de relatiekaart. Hierdoor kunt u direct een gespreksverslag maken dat aan de klantkaart wordt toegevoegd.

“Goedemorgen, mevrouw Gras. Wij hebben zojuist een bod ontvangen!”

Klanten weten direct dat iedereen op uw kantoor op de hoogte is van de lopende zaken. Dit vinden ze echt heel fijn. Niet steeds het verhaal te hoeven herhalen. Dat scheelt zoveel ergenis en tijd. U laat daarmee zien dat professionaliteit en service belangrijk zijn.

Klantvriendelijke oplossing

Voordelen

Met de telefonie integratie kunt u voortaan rechtstreeks vanuit de Pyber software telefoniezaken regelen. Deze unieke integratie draait op het Swyx telefonieplatform. Het werkt op basis van gebruikerslicenties waardoor u uitermate flexiber kunt werken.
null

Persoonlijke begroeting

Klanten worden ”warm” begroet, doordat alle juiste gegevens direct in beeld verschijnen.

null

Efficiënter werken

Doorverbinden, uitgaand bellen en alle andere telefoniezaken zijn te regelen vanuit het Realworks pakket. Hiermee werkt u een stuk efficiënter.

null

Niets meer vergeten

In één oogopslag zien wat er in het verleden besproken is of terugbelverzoeken maken.

null

Meerdere vestigingencentraal opnemen

Bij meerdere vestigingen kan er centraal worden aangenomen. Onderling bellen is gratis en de beschikbaarheid van alle collega’s of aangesloten tussenpersonen is direct zichtbaar.

null

Meer inzichten

U krijgt uitgebreide management statistieken van het in- en uitgaande belverkeer.

null

Focus op uw telefoongesprek

Gespreksregistraties, verslagen en opnames worden gekoppeld aan het klantdossier. Hiermee wordt uw dossiervorming completer en kunt u uw focus houden bij het telefoongesprek.

“Weten wie uw klant is wekt vertrouwen”

Wat zijn de kosten?

null

Abonnementsvorm

Wij werken met licenties en u betaalt per werkplek, per maand

null

Kosten

Prijs gebaseerd op aantal daadwerkelijke gebruikers

null

Optioneel

Extra werkplekken zijn optioneel tegen meerprijs af te nemen

null

Aanpasbaar

Minder werkplekken kunnen ook per maand worden aangepast

null

Activatie

Eenmalige configuratiekosten

Om gebruik te maken van de telefonie integratie met Kolibri dient u een Swyx VoIP-telefoniesysteem van Panas af te nemen. Op deze manier bieden Wazzup en Panas een totaaloplossing om uw klantrelaties op een zo efficiënte en klantvriendelijke manier te kunnen bedienen.

Aangesloten bij Panas

Door de jarenlange ervaring in de levering van VoIP-telefoniesystemen bij makelaars hebben we al een groot aantal zeer tevreden klanten. De eerste ervaringen met Kolibri klanten volgen binnenkort. Lees wat klanten over de telefonie integraties met diverse andere softwarepakketten zeggen.

Wij vertellen u graag hoe het werkt!

Axel Bouter

Adviseur Financiële dienstverlening

088 055 16 23