Panas levert telefonie integraties met CRM-pakketten

Ons specialisme bestaat uit het realiseren van telefonie integraties met CRM-pakketten. We zijn als bedrijf gespecialiseerd in een aantal zeer gerichte doelgroepen: makelaars, financiële dienstverleners, advocaten en de automotive branche. Wij weten hoe u het beste bereikbaar kunt zijn voor uw klanten. 

De basis van ons solide bedrijf is gelegd in 1992 en we zijn de laatste jaren sterk groeiend. Al onze producten en diensten zijn erop gericht onze klanten efficiënter, betrouwbaar en vooral klantvriendelijk te laten communiceren. Wij adviseren bij het optimaliseren van  de bereikbaarheid. Slimme automatisering is hiervoor van doorslaggevend belang.

Naast telefonie, willen klanten ook op allerlei andere manieren contact met uw bedrijf opnemen. Er wordt steeds vaker verwacht dat u als bedrijf aanwezig bent op alle belangrijke platformen zoals WhatsApp, Facebook Messenger, webchat en Twitter. Om professioneel te communiceren op al deze platformen dient er een effectieve strategie opgezet te worden.

In een communicatiescan brengen we uw huidige ICT en telefonie-situatie helder in kaart. Vervolgens formuleren we samen uw wensen en eisen voor de toekomst en voegen dit aan de scan toe. Denk hierbij aan softwarepakketten, (mobiele) telefonie, sneller internet en het opruimen van vergeten oude telefoonlijnen. Hieruit komt een totaal communicatieadvies dat precies passend is voor uw kantoor. Dankzij de expertise van meer dan 25 medewerkers bieden wij u een optimale bereikbaarheid tegen zo laag mogelijke kosten.