Panas Serviceportaal
Maak nu gebruik van het Panas Serviceportaal

Wij zijn blij met u als klant en willen het voor u zo makkelijk mogelijk maken om met ons te communiceren. We zijn constant bezig om onze organisatie op een hoger servicelevel te krijgen. Misschien heeft u in het verleden via de telefoon of email contact gehad met onze Servicedesk. Om de kwaliteit en snelheid van onze Servicedesk te verbeteren hebben we voor u het Panas Serviceportaal ontwikkeld. Door de automatisering van ons ticketsysteem kunnen onze medewerkers u snel verder helpen.

Blijf up-to-date

In het nieuwe Serviceportaal ziet u een overzicht van alle diensten die u bij ons afneemt. Per dienst krijgt u de mogelijkheid om te zoeken in de veelgestelde vragen. Wellicht staat uw vraag en antwoord hierbij en kunt u uw vraag zelf eenvoudig beantwoorden. Staat uw vraag of probleem er niet bij, dan kunt u een verzoek indienen door het aanmaken van een ticket. U kiest het onderwerp waar uw vraag betrekking op heeft. Er worden vervolgens een aantal relevante vragen gesteld om snel de benodigde informatie te verzamelen. Na het beantwoorden van deze vragen wordt uw ticket automatisch aangemaakt. U ontvangt een email met de inhoud van het door u aangemaakte ticket. U ontvangt ook een email als er door onze Servicedesk een reactie op uw ticket wordt geplaatst. In het Serviceportaal kunt u ook altijd inzien wat de actuele status is van uw ticket.

Functies en voordelen van het Service Portaal
null

Inzichtelijk

Altijd en overal inzicht in uw tickets
null

Notificatie

Mogelijke storingen direct in beeld
Vink

Chat

Direct chatten met een van onze medewerkers
Vink

Update

Updates plaatsen via het serviceportaal of via email
Vink

Historie

Historie van tickets en geboden oplossingen zichtbaar
Vink

Status

Status en de correspondentie van tickets inzichtelijk
null

FAQ

Veelgestelde vragen en antwoorden per dienst
Gebruikers aanmaken

Voor het aanmaken van de verschillende gebruikers voor uw organisatie verzoeken wij u naar het volgende invulformulier te gaan. Hier kunt u de namen en emailadressen van de medewerkers invoeren die toegang tot het Panas Serviceportaal moeten krijgen. U heeft de mogelijkheid om één Administrator in te vullen. Deze persoon kan alle tickets van uw organisatie inzien. De overige gebruikers zien alleen hun eigen tickets.

Inloggen

Nadat u het formulier met gebruikers en emailadressen op onze website heeft ingevuld, ontvangt u binnen 5 dagen een bevestiging per email dat ze zijn geactiveerd. Vervolgens kunnen de gebruikers inloggen. Bij de eerste keer inloggen zal het wachtwoord moeten worden gereset. Dit kunt u doen door in het inlogvenster te klikken op “Forgot Password”. Uw User ID die bij het inloggen wordt gevraagd, is het door u opgegeven emailadres.

Wij vertrouwen erop dat u voortaan met veel plezier gebruik maakt van het Panas Serviceportaal.

Momenteel is er een storing aan de zijde van Realworks waardoor u hinder kunt ondervinden i.v.m. een niet werkende call registratie. Er word druk aan gewerkt door Realworks en er is geen tijdelijke oplossing. Hersteltijd onbekend. Als gevolg van deze storing zijn er ook problemen met de koppeling tussen Java en CRM.

Realworks adviseert tijdelijk in te loggen via preview.realworks.nl tot de problemen zijn opgelost.