Panas Serviceportaal

Serviceportaal

We zijn constant bezig om onze organisatie op een hoger servicelevel te krijgen. Misschien heeft u in het verleden via de telefoon of email contact gehad met onze Servicedesk. Om de kwaliteit en snelheid van onze Servicedesk te verbeteren hebben we voor u het Panas Serviceportaal ontwikkeld. Hier kunt u technische vragen stellen, een storing melden, de FAQ raadplegen enz.. Door de automatisering van ons ticketsysteem kunnen onze medewerkers u snel verder helpen.

Servicedesk

Voor de benodigde support hebben wij een professionele Servicedesk. Maak uw keuze door te klikken op onderstaande buttons. U mag vanzelfsprekend ook telefonisch (073-523 23 30 optie 1) contact opnemen of door het invullen van het contactformulier.
Support

Contactformulier servicedesk


8-4-2-19 / 9:30 uur: Op dit moment is er een storing gaande waardoor meerdere klanten problemen hebben met haperende / krakende verbinding. We zijn bezig om de oorzaak te achterhalen en op te lossen. We houden u via onze website op de hoogte.

Update 9:55 uur: De problemen blijken te zitten in het platform van VodafoneZiggo. Zij zijn hiervan op de hoogte en bezig met onderzoek.
Update 13.00 uur: Voor uitgaande gesprekken wordt het netwerk van VodafoneZiggo uitgesloten. Hiermee lijken de uitgaande gesprekken weer goed te gaan. Voor inkomende oproepen kan er nog hinder worden ondervonden wanneer deze nog worden aangeboden via VodafoneZiggo. In de loop van de middag verwachten we een update vanuit VodafoneZiggo over de verdere voortgang van de storing.

9-4-2019: Tot op heden hebben we nog geen bericht van VodafoneZiggo. We houden u in de loop van de dag op de hoogte.