Panas Serviceportaal

Serviceportaal

Om onze service voor u optimaal in te richten maken we gebruik van een professioneel ticketsysteem in de Panas Serviceportaal. Daar kunt u al uw vragen indien of de veel gestelde vragen (FAQ) raadplegen. Hier ziet u ook een eventuele storing aanmelden.

Servicedesk

Voor de benodigde support hebben wij een professionele Servicedesk. Maak uw keuze door te klikken op onderstaande buttons. U mag vanzelfsprekend ook telefonisch (073-523 23 30 optie 1) contact opnemen of door het invullen van het contactformulier.
Support

Contactformulier servicedesk


Momenteel is er een storing aan de zijde van Realworks waardoor u hinder kunt ondervinden i.v.m. een niet werkende call registratie. Er word druk aan gewerkt door Realworks en er is geen tijdelijke oplossing. Hersteltijd onbekend. Als gevolg van deze storing zijn er ook problemen met de koppeling tussen Java en CRM.

Realworks adviseert tijdelijk in te loggen via preview.realworks.nl tot de problemen zijn opgelost.