Panas Serviceportaal

Serviceportaal

We zijn constant bezig om onze organisatie op een hoger servicelevel te krijgen. Misschien heeft u in het verleden via de telefoon of email contact gehad met onze Servicedesk. Om de kwaliteit en snelheid van onze Servicedesk te verbeteren hebben we voor u het Panas Serviceportaal ontwikkeld. Hier kunt u technische vragen stellen, een storing melden, de FAQ raadplegen enz.. Door de automatisering van ons ticketsysteem kunnen onze medewerkers u snel verder helpen.

Servicedesk

Voor de benodigde support hebben wij een professionele Servicedesk. Maak uw keuze door te klikken op onderstaande buttons. U mag vanzelfsprekend ook telefonisch (073-523 23 30 optie 1) contact opnemen of door het invullen van het contactformulier.
Support

Contactformulier servicedesk


24-6-2019

15.50 uur: Op dit moment is er een storing op het KPN netwerk. Hierdoor kunt u telefonisch niet bereikbaar zijn. Wij proberen te achterhalen wat het probleem is en houden u op de hoogte.

16.30: Het betreft een landelijke storing bij KPN. Gesprekken van en naar KPN nummers werken niet. Door de storing is de meldkamer van de alarmlijn 112 en 0900-08844 ook niet meer bereikbaar. Advies is om via sociale media contact te maken.

17.20 uur: 112-storing: politie geeft alternatief noodnummer 088-6628240

19.30 uur: KPN laat weten dat 112 weer bereikbaar is en dat de storing bijna overal is opgelost.