Laat uw klanten niet wachten!

Maximaliseer beschikbaarheid
met VisualGroups van Swyx

VisualGroups is een uitbreiding van Swyx die u de mogelijkheid biedt om eenvoudig en efficiënt uw wachtrijen te beheren. Inkomende gesprekken worden duidelijk visueel weergegeven en kunnen makkelijk worden verdeeld over groepen medewerkers of afdelingen. Hierdoor heeft u maximaal beheer over de inkomende gesprekken en zullen de wachttijden voor uw klanten tot een minimum worden beperkt.

“Alle bellers in één oogopslag zichtbaar”

Voordelen VisualGroups

null

Meerdere visuele wachtrijen gelijktijdig in beeld. Rechtstreeks in de softphone of op diverse Wallboards.

null

Gesprekken in categorieën indelen: Analyseer het belgedrag van uw klanten met behulp van individuele trefwoorden die handmatig door de agent aan elk gesprek kunnen worden toegewezen.

null

Piekmomenten opvangen door makkelijk in/uit wachtrij stappen

null

Met één klik gesprekken aannemen uit de wachtrij

null

Urgentie direct zichtbaar door kleuraanduiding

null

Realtime: aantal gemiste oproepen, wachttijd, gesprekstijd, aantal ingelogde medewerkers, servicelevel

null

Gesprekken worden automatisch verdeeld onder beschikbare medewerkers en/of afdelingen

Waarom een
visuele wachtrij?

Als we kijken naar de afhandeling van inkomend telefoonverkeer is het uiteraard wenselijk dat elk inkomend gesprek direct bij een beschikbare medewerker of afdeling uitkomt en wordt afgehandeld. Het direct en persoonlijk aannemen van telefoongesprekken is echter niet altijd mogelijk. Maar nu wel!

Op basis van de geïntegreerde statistieken van VisualGroups kunt u gebruik maken van diverse wallboards. Deze geven u op elk moment een overzicht van alle wachtrijen, prestaties van de hele groep, aantal oproepen, gemiddelde wachttijd van bellers en nog veel meer. 

EXTRA

Uitbreiding op uw Swyx VoIP-telefoniesysteem

Swyx Meeting

Swyx Meeting is een video conferencing-dienst speciaal voor Swyx gebruikers.

Swyx Mobile

De Swyx Mobile app integreert uw mobiele telefoon met uw Swyx softphone.

Gesprekopname

Gesprekken worden opgenomen en u heeft de mogelijkheid om gesprekken terug te luisteren.

Busylight

Een lamp op de werkplek geeft aan of een medewerker in gesprek of vrij is.