Laat uw klanten niet wachten!

Maximaliseer beschikbaarheid
met VisualGroups van Swyx

VisualGroups is een uitbreiding van Swyx die u de mogelijkheid biedt om eenvoudig en efficiënt uw wachtrijen te beheren. Inkomende gesprekken worden duidelijk visueel weergegeven en kunnen makkelijk worden verdeeld over groepen medewerkers of afdelingen. Hierdoor heeft u maximaal beheer over de inkomende gesprekken en zullen de wachttijden voor uw klanten tot een minimum worden beperkt.

“Alle bellers in één oogopslag zichtbaar”

Voordelen VisualGroups

null

Meerdere visuele wachtrijen gelijktijdig in beeld

null

Wachtrij in beeld in de Softphone of op Wallboard

null

Piekmomenten opvangen door makkelijk in/uit wachtrij stappen

null

Gesprekken worden automatisch verdeelt onder beschikbare medewerkers en/of afdelingen

null

Met één klik gesprekken aannemen uit de wachtrij

null

Medewerkers makkelijk toevoegen als er een piek ontstaat

null

Urgentie direct zichtbaar door kleuraanduiding

null

Realtime: aantal gemiste oproepen, wachttijd, gesprekstijd, aantal ingelogde medewerkers, servicelevel

Waarom een
visuele wachtrij?

Als we kijken naar de afhandeling van inkomend telefoonverkeer is het uiteraard wenselijk dat elk inkomend gesprek direct bij een beschikbare medewerker of afdeling uitkomt en wordt afgehandeld. Het direct en persoonlijk aannemen van telefoongesprekken is echter niet altijd mogelijk. Maar nu wel!

EXTRA

Uitbreiding op uw Swyx VoIP-telefoniesysteem

Swyx Mobile

De Swyx Mobile app integreert uw mobiele telefoon met uw Swyx softphone.

Gesprekopname

Gesprekken worden opgenomen en u heeft de mogelijkheid om gesprekken terug te luisteren.

Busylight

Een lamp op de werkplek geeft aan of een medewerker in gesprek of vrij is.

Swyx Meeting

Coming soon: Swyx Meeting starten zonder extra software. Bekijk nu alvast hoe het werkt.